Dagens

Brist på bilder..
 
Dagens humör: Ganska glad
Dagens mående: Helt okej tänker dock alldeles för mycket som vanligt.
Dagens borde: Plugga, precis som alla andra dagar.
Dagens frisyr: Snabbt plattat och bara nedsläppt!
Dagens smink: Solpuder, rouge och maskara.
Dagens klädsel: Svarta jeans, vitt linne och tjock grå kofta 
Dagens planer: Har varit i skolan och sen har jag legat och degat framför Grey's ikväll ska jag fortsätta dega och kolla lite på mina läxor.
Dagens matriella vill ha: En ny telefon då min hänger upp sig hela tiden:):)
Dagens fundering: Hur ska du klara skolan om du inte lägger ner tid på den?
Dagens beroende: Tuggummi och musik som alla andra dagar.
Dagens tråkigaste: Att matteprovett gick asdåligt.
Dagens längtan: Helgen.
Dagens saknad: Min bror som just nu är i Nya Zeeland eller Australien, har inte riktigt koll hehe
Dagens låt: This time tomorrow med Trent Dabbs är väl helt ok idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0