21:32

Namnam
 
Har blivit dålig träning både igår och idag, men forsätter såklart med mina situps varje morgon det är inte mycket men iallafall någonting! Har varit bra väder både igår och idag så har invigit mina converse för säsongen och kan bara säga att jag har saknat dem!
 
Imorgon efter skolan ska jag till stan med Emma för att kolla om en blus på MQ finns kvar. Har letat efter en exakt sådan så ska antagligen slå till imorgon om den finns! Efter det så traskar vi till gymmet och kör lite!
 
Nu ska jag kolla vidare på Prison Break som jag började kolla på för någon dag sedan, är inte så fast ännu men förhoppningsvis så kommer det! Dock saknar jag glee haha.. Det blev man liksom glad av hela Prison break känns typ deprimerande. Haha jaja nu ska jag sluta babbla, puss och kram allihopa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0