The fault in our stars - Troye Sivan

Lite skev och halvdan bild, men gillar den ändå.
 
Gjorde mitt nationella i NO och fyfan säger jag bara, började gråta flera gånger under provet då jag inte förstod någonting. Jaja, vi får se hur det blir med det där. Sen spelade vi finalen i nattlandbandyn, vi förlorade men det spelar inte så stor roll faktiskt. Vi vann iallafall bästa utklädnad och det gjorde även killarna i klassen så vi ska få tårta på fredag, så bäst! Nu ska jag ta och göra min svenskaläxa som ska vara inne ikväll!

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Finis :)

Svar: tack detsamma:)
Josefin Lund

2014-04-08 @ 18:28:34
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0