Söndagskväll

Armbandet är från topshop och resten är från primemark. Hade världens förväntningar på primemark men hittade knappt ingenting alls??
 
Har haft lite "hemmaspa" nu på kvällen, tog ett bad med hårinpackning, rakade benen och smorde in mig, ganska härligt! Just nu sitter jag och kollar på avatar och äter lite chips, inte okej egentligen men får träna bort det på gymmet imorgon, har knappt tränat någonting sen min öroninflammation men nu i veckan ska jag komma igång igen!
 
Behöver också lite tips på någon bra serie att kolla på, har otroligt svårt att sova på kvällarna så då kan jag lika gärna kika på en serie, så några tips?

Kommentarer
Postat av: Anonym

The Carrie diaries!:d

2014-04-20 @ 21:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0