Blondes have more fun.

 
Senaste från instagram!
 
Igår vart det inte så mycket bloggning, var i skolan till halv fyra och sen åkte jag hem tog vara på de sista solstrålarna för dagen och sen iväg på en musikal med mamma, mormor och morfar. Vi såg Lassemaja och jag hade inga förväntningar alls men blev så possitivt överraskad då den var jättebra, rolig, spännande och alla sjöng hur fint som helst!
 
Idag var jag i skolan med, slutade vid två åkte då hem och dränkte mig i Hawaiian tropic på kroppen och citron i håret! Försöker nämligen att få tillbaka mitt superblonda hår som jag hade enda fram till sjuan. Mitt hår har gått av sig självt från superblont till typ brunt? Trivs iallafall inte alls i mörkt så kämpar som fan nu!!
 
Imorgon efter skolan ska jag dra iväg till stan med Smilla efter skolan, ska vaxa ögonbrynen och gymma! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0