you cry but it doesn't really mean anything

Gammal och kall bild.
 
Glömde bort bloggen lite under helgen menmen.
Fredags: Tog en buss till Lundby och Moa efter skolan. Vi solade och hade allmänt prat, drog hem från henne vid sju och åkte hem och åt kinamat och chokladdoppade jordgubbar! Åkte till gården och hade en superduper kväll med b.la. Vilma och Emma♥
Lördags: Åkte till marieberg med mor och far och hittade min avslutningsklänning, och jag kunde verkligen inte bli nöjdare! Kanske lägger upp en bild någon dag eller så väntar jag till avslutningsdagen, får se hur det blir!
Idag: Imorse stod klockan på tjugo över sju och domarkurs på shemat! Efter domarsaken så fikade vi först med laget och sen tränade vi. Gick dock verkligen hur dåligt som helst eftersom jag hade hur ont som helst i knät..
 
Imorgon är det skola, känns väldigt okej dock eftersom jag bara har en vanlig dag den här veckan! På onsdag spelar jag även säsongens första match! Så har mycket att se fram emot i veckan! Ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0