this or that

Vinter eller sommar? Tycker om bägge, så länge de inte är för långa haha.
Jul eller födelsedag? Jul!! Så himla mysigt!
Fanta eller cola? Cola, finns inget äckligare läsk än fanta.
Donken eller max? McDonalds lätt.
Utekväll eller hemmakväll? Båda funkar väl.
One direction eller Justin Bieber? Justin kommer alltid vara min absoluta favorit, men One Direction har jag precis upptäckt och de är väääldigt bra!
Pool eller hav? Hav.
House eller lugn musik? Lugn tror jag haha..
Pojkvän eller singel? Har aldrig haft något seriöst så har inte direkt något att jämföra med men att ha pojkvän verkar ganska mysigt.
Rumpa eller bröst? Rumpa
Smsa eller prata i telefon? Prata i telefon för man kan misstolka allt på sms.
Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraddad.
Längdskidor eller utförsåkning? Utför, längd är såååå tråkigt haha..
Fotboll eller innebandy? Fotboll, förstår mig inte på innebandy.
Film eller serier? Både och.
Gossip girl eller Sex and the City? SATC!!! Bästa serien♥♥♥
Snygg eller smart? Smart, men hellst lite av både och.
Brunetter eller blondiner? Spelar absolut ingen roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0