sometimes the most important life lessons are the ones we end up learning the hard way.

Gash va dålig uppdaterin men har inte riktigt haft tiden. Men iallafall i fredags åkte jag till Falun och spelade match med världens bästa lag, var en sjukt stökig match men vi vann iallafall! Jävligt skön vinst som vi förtjänade verkligen! Resten av helgen har jag firat min morfar som fyllt år och gymmat med Joline. Nu måååste jag verkligen plugga så ska väl sätta mig och göra det. Hoppas ni haft en lika bra helg som jag, kram♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Måste också plugga men orkar verkligen inte, att läsa bloggar är ju mycket roligare,haha! Jättefin bild!

Svar: haha men ellerhur! åh tack gullis!
Josefin Lund

2014-01-26 @ 18:20:25
URL: http://lindae.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0