svar

Vart tränar du? Friskis & Svettis, mest på kvarnen men någongång på öster tränar nästan bara gym men ska försöka komma iväg på något pass. Sen tränar jag ju också med mitt kära hockeylag.
 
Vad är ditt mål med träningen? Jag har inget direkt "mål" men jag gillar att kämpa och skulle vilja se att jag får lite mer muskler och fastare kropp samt få bättre kondition. Sen gör jag väl det också för att jag vet hur pass mycket bättre jag faktiskt mår när jag tränar.
 
Vad äter du nu när du inte äter godis? Herregud jag äter fortfarande godis och chips för den delen. Men väljer nog mina tillfällen lite bättre nu. Jag äter defenitivt mindre nu. Men det är väl typ pistagenötter (kan inte äta jordnötter), kiwi, passionsfrukt, granatäpple, banan, äpplen samt smoothie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0