22:32

Agnes, jag, Karl, Tobbe och Smilla igår
 
Söndagkväll och det sista på sportlovet. Har verkligen haft ett toppenlov dock vart det inte så mycket bloggning som jag hoppats eftersom vårt internet gick sönder haha.. Så har knappt kunnat kolla instagram eller twitter på flera dagar. Har iallafall hunnit med att träna varje dag förutom igår, fikat på stan med mor och firat Smilla och Jessica. Det var en toppenkväll med härligt folk och hade det supermysigt med Agge och Five sen senare på kvällen. Idag så har jag varit iväg på Flex intervall och fyyyyyyyfaaaaan säger jag bara det var nog det jobbigaste jag gjort helt ärligt men väldigt kul var det också! Får väl dock se hur det kommer gå att gå imorgon haha.. Nu ska jag se om jag får liv i min lilla tumblr som jag skapade idag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0