"You never think the last time is the last time, you think there'll be more. You think you have forever but you don't."

 
Hej gullisar, nu är jag hemma från tre asbra dagar i London. Kommer hem med en lite fetare garderob och ett lite vackrare fotoalbum. Älskar att resa, räknade ihop på planet att jag nu flugit, säger man ens så?? Jag har iallafall gjort det 42 gånger hittils.
 
Mår på något vis lite bättre nu än när jag åkte, kommer säkerligen må sämre om några dagar igen men nu har jag varit borta från alla tankar de senaste dygnet.
 
Nu ska jag se på några avsnitt av Glee, ligger efter med två eller tre avsnitt så det ska bli kul att se dem!  Imorgon ska jag träffa lite folk under dagen och på kvällen ska Smilla och jag ha en liten sleepover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0