London baby

Sannaste bilden på länge..
 
Åker till London idag! Är faktiskt inte supertaggad på det, ska mest bli skönt att komma bort, just nu är det så mycket här i Örebro som är jobbigt helt ärligt. Ska även bli väldigt kul att se lite mer av London än en flygplats! Mellanlandade ju där när jag skulle till Filippinerna, då fick vi springa allt vi hade från ett plan till ett annat haha.. Lagom mysigt att bli lite halvsvettig sådär precis innan en elvatimmars flygresa. Nej nu ska jag packa ner det sista jag behöver, sminka mig, äta och sen åka till flygplatsen! Mobilappen har krånglat lite senaste dagarna så kommer nog inte bli någon uppdatering, men vi hörs på tisdag eller onsdag bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0