20.

Dag 1: En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2: Min familj.
Dag 3: Såhär såg jag ut förra året.
Dag 4: Om jag vann en miljon skulle jag.
Dag 5: I min väska.
Dag 6: Den bästa tiden på året är.
Dag 7. Det vackraste jag vet är.
Dag 8: Mitt senaste köp.
Dag 9: 10 saker ni inte visste om mig.
Dag 10: Mina favoritskor.
Dag 11: Vad jag åt idag.
Dag 12: Det här faller jag för.
Dag 13: Mitt livsmål är.
Dag 14: Det här hade jag på mig idag.
Dag 15: Mina favoritserier är.
Dag 16: Bild på mig och min bästavän.
Dag 17: Det här är mitt favoritplagg.
Dag 18: Mitt favoritminne.
Dag 19: Kyssar är
Dag 20: Det här upprör mig.
 
I brist på ett roligt liv att skriva om kör jag på det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0