listaaa

Kärlek & relationer
Ditt civiltillstånd? Singel
Är du nöjd med det? Ibland så är jag det och ibland inte, skulle gärna vara mysigt att ha någon.
Vem kysste du senast? En kille
Har du varit kär på riktigt? Tror det
Har du varit ihop med någon du älskar? nej
Ditt längsta förhållande? Typ ett  halvår i sexan hahaha
Ditt yngsta strul? 99a..
Vart går gränsen för dig rent åldersmässigt? 95a och 98a tror jag
Vad för sorts killar faller du för? Snygga, snälla, sånna som är gulliga.
När kysste du någon senast? Två veckor sen
När vill du skaffa barn? När jag har ett bra jobb och kan försörja den.
 
Privat
Har du sårat någon med flit? Inte med flit
Vilken webbsida besöker du oftast? Twitter tror jag
Vem i din familj kommer du bäst överrens med? Pappa, eller han och jag bråkar inte ofta alls.
Är du kär? Inte kär men har en liten crush
Vem bråkade du sist med? Madre..
Har du varit i slagsmål? Bara på skoj haha
Tycker du om att festa? Yes!
Är du rökare? Ne
Snusar du? usch nej
Dricker du? Mjölk ja
Hur gammal är du? Femton bast!
Har du bra självförtroende? Nej inte alls.
 
Personer
Vem litar du på till 100%? Ingen alls faktiskt.
En snygg person? Han killen i lol ser jäääävligt bra ut.
Vem smsa dig senast? Agge
Vem smsa du senast? Agge där med
Vem ringde du senast? Hanna
Vem kramade du senast? Mamma
Vem såg du senast? Mammi
Vem ser du upp till? Vet inte riktigt faktiskt
En bra artist? Justin Bieber
 
Har du under de senaste tio dagarna.
[ ] Simmat
[x] varit sjuk
[x] tränat
[ ] hånglat med någon
[ ] rökt vattenpipa
[ ] tagit droger
[ ] dumpat någon
[ ] blivit dumpad
[ ] blivit kär
[x] bråkat med någon
[x] blivit sviken
[ ] ljugit för en nära vän
 
Randomfrågor
Vilken är din viktigaste ägodel? My mobile hahaha..
Har du tandläkarskräck? Nej inte alls faktiskt haha
Är du helsvensk? si
Har du fått ditt hjärta krossat i år? näää
En sak du velat ändra med ditt liv? Sluta ha prestationsångest, sluta ha ångest och leva i nuet.
Vad är du rädd för? Att misslyckas totalt med mitt liv
Är du lycklig? Nej inte särskilt faktiskt
Brukar du använda smycken? Förutom halsbandet jag har runt halsen dagligen så nej
Vad är viktigt i ett förhållande? att man litar på varandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0