Igår och idag

Gick på stan med Smilla igår, fick med mig ett par vita jeans hem och de sitter som ett smäck! Vi åkte senare hem till henne och fixade oss, Emma och Hanna kom och så drog vi fyra iväg.. Tyvärr vart ingenting som vi hade tänkt oss och vi fick dra hem direkt. Jag följde då med Smilla hem till henne och sov där.
 
Idag vaknade vi vid åtta och jag drog hem ganska direkt och har legat i solen hela dagen, citron i håret och olja i kroppen, förhoppningsvis syns det lite skillnad iallafall! Just nu så sitter jag bara och taggar till kvällsmaten, grillad kyckling, tzatziki, grekisksallad och pommes!
 
Imorgon är det skola och känns helt okej med tanke på att jag bara går till onsdag och sen är det valborg och långhelg! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0