...

Jag heter Josefin Lund
Jag är förtillfället glad på livet eftersom jag ska få träffa min saknade Hanna imorgon.
Jag är duktig på att missa bussar, försova mig, bry mig för mycket och skratta.
Jag tycker inte om idioter, fulla bussar, lakrits, kaffe, gå på bio eller sova tillsammans med någon i en liten säng.
Jag är jättedålig på tyska, lite tråkigt att jag läser det dock.
Jag läser bloggar som jag på ett eller annat vis intresserar mig, ganska logiskt.
Jag gillar choklad, chips, musik, serier, regn, sol, resa, jul, shopping. Typ allt i rätt mängd.
Jag sjunger i dushen och tyvärr också i skolkören, fattar ej varför jag är med då jag ej kan sjunga haha.
Jag önskar att jag skulle kunna spola tillbaka tiden ett år ungefär och gjort om en hel del massa saker som jag gjorde dåligt där.
Jag är inte speciellt bra på att påbörja mina läxor i tid.
Jag pratar ofta med mina vänner.
Jag älskar Justin Bieber.
Jag är beroende av mina hörlurar, tuggummi och bubbelvatten.
Jag har på mig fotbollsshorts och ett linne.
Jag dricker det mesta.
Jag lyssnar på nästan allt förutom klassisk, får typ panik av det.
Jag blir arg på extremt mycket och onödiga saker.
Jag är rädd för ormar, ödlor, småkryp och många andra djur.
Jag kan inte förstå hur ett flygplan kan hålla sig i luften, sick.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0