"Don't let me go becuse I'm tired of feeling alone."

Har varit toppen väder hela dagen så låg ute och solade från elva till sex haha.. Har iallafall fått lite färg på kroppen så nu känner man sig lite fräshare. Brände mig dock lite i ansiktet haha, hur fuckat är inte det? Gick utan solskyddsfaktor i Filippinerna och brände mig inte alls men jag bränner mig i Sverige haha.. Hade även i citron i mitt hår sista timmarna, försöker nämligen att få tillbaka mitt superljusa blonda hår till sommaren. Får väl gå iväg till salong och slinga det, känns som lite onödiga pengar dock haha..
 
Imorgon börjar skolan igen, känns inte bra alls. Men får tänka en vecka i taget och om det känns jobbigt en dag i taget! Får verkligen inte börja ta det lugnt nu när jag blev preliminärt antagen till skolan jag vill gå på till hösten!
 
Kram på er allihopa hoppas ni har haft ett toppenlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0