lista

 

100 frågor.
Vad är klockan? - 19:35

1. Fullständigt namn- Josefin Erika Lund
2. Ålder? - 15
3. Vart bor du? Örebro
4. Bor tillsammans med? Mamma, pappa och bror
5. Färg på ditt hus? Grön/grå
6. Hus eller lägenhet? - hus
7. När är du född? 15 juni
8. Klass? - nian
9. Vilket år tar du studenten? - 2017 tror jag, men är verklien inte säker haha
10. Något jobb? - Nepp
11. När gick du upp i morse? – halv sju
12. När ska du sova? - om några timmar
13. Duschat idag? Nope fett äcklig
14. Kramat någon idag?- jaa hihi
15. Pussat någon idag? - Ne
16. Vad har du ätit idag? - knäckebröd och spaghetti och köttfärsås
17. Dagens klädsel? – Vit t-shirt och svarta jeans
18. Dagens smink? - solpuder och maskara
19. Dagens sötnos? - Haha får bli min Vilma♥♥
20. Dagens roligaste? - majset
21. Har du många vänner? - njaa inte direkt en miljon, har mina närmsta vilket räcker
22. Hur många har du kysst?- räknar osv!:)
23. Vem kramade du senast? -  Moa
25. Hur många har varit otrogen mot dig? har aldrig haft liksom ett seriöst förhållande

27. Har du pojk-/flickvän? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Moa
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Maja
31. Film? -  Remember me
32. Låt? -
Stronger, wrecking ball
33. Mat? - KÖTT
34. Dryck? - bubbelvatten
35. Färg? - typ vit, svart och grå

37. Stad? - Berlin
38. Land? - Grekland
39. Ämne i skolan? - hemkunskap
40. Människa? - meeee
senaste:
41. Personen du tänkte på? -
Justin.. haha
43. Gången du spydde? – Ett bra tag sen
44. Gången du grät? - någon vecka sen
45. Pizzan du åt? - minns inte
46. Gången du var i Göteborg? - innan sommarlovet
47. Gången du var i Stockholm? - våras i think
48. Gången du var full? - fina flickor dricker inte
49. Gången du var hög? haha wtf
50.

antingen eller:

51. Svart eller vitt? - Beror på
52. Hund eller katt? - inget, gillar inte djur
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - båda
54. Tvspel eller datorspel? – datorspel
55. Singel eller upptagen?  singel.
56. Hångla eller ha sex? - hångla haha..
58. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad lätt
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Big brother♥
60. Blont eller svart hår? - blont
61. Har du blåa ögon eller bruna? - brunaaa
62. Choklad eller lakrits? – choklad 1000 ggr om
63. Göteborg eller Stockholm? – stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - cola
66. Pizza eller kebab? - inte så förtjust i något men pizza är mycket bättre än kebab
67. Randigt eller prickigt? - randigt asså fina ränder då
68. Älska eller älskas? - både och 
69. Leva eller dö? - leva haha

antal:

70. Personer du älskar? - alla mina vänner, familj, Justin typ så ja
71. Personer du hatar? - :)
72. Gånger du varit full? - har jag inte redan svarat på det här eller va
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? ein
74. Glassar du ätit på en dag? - ingen aning haha
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? noll

76. Gånger du haft minnesluckor? - någon gång
77. Gånger du varit hög? -aldrig varit hög
78. Personer du saknar just nu? – många.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - en.
vem:

80. Vill du kyssa nu? - forever alone
81. Ska du träffa imorgon? - ingen tror jag, eller ja mina vänner i skolan
82. Sjöng du senast för? - haha
83. Hade du senast en msn-konversation med? använder inte msn
84. Spelade du tvspel med senast? -
Min bror haha
85. Vill du ta med på resa nu? - MINA VÄNNER
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - :)
87. Förtjänar att dö? - :)
88. Är söt? - My frieeeends
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Själv haha

vad:
90. Gör dig glad? -
Mina finaste vänner, mat, fotboll.
91. Gör dig ledsen? -
 dåliga saker haha 
92. Vill du helst göra nu? - sova..
93. Önskar du att du slapp göra? - läxor
94. Vill du ha nu? - ost och kex (ÅH VAD GOTT)
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -
  iPhone 5S guldig
96. Längtar du till? - Jullovet, Filippinerna gash va skönt.
97. Tycker du om dina betyg? - Kan bli bättre.
98. Ångrar du i ditt liv? -
Att jag inte sa ifrån tidigare
99. Är det bästa som hänt dig? Mina vänner
100. Hur mycket är klockan? - 19:54


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0