Dag 01 - En bild på mig + 10 fakta

ja jag var bränd och hade jävligt ful bränna okok.
 
1. Jag klarar inte av vaniljdoft någon längre stund, får jätteont i huvudet eller blir illamående..
2. Jag är sjukt mörkrädd av mig, sover alltid så jag får lite ljus när jag är själv.
3. Jag är född femtonde juni nittonhundranittioåtta klockan 02:38
4. Älskar sims♥♥
5. Min bror och jag är väldigt nära varandra.
6. Vill börja på gymnasiet samtidigt som jag trivs sjukt bra på lillån.
7. Tycker tyska är det tråkigaste ämnet i skolan men får ändå ångest om jag inte fattar.
8. Jag äääääälskar att ha nya kläder på mig, känner mig så fin i det.
9. Vilma, Maja, Smilla och Emma vet allting om mig.
10. Jag har precis börjat spela hockey igen and I love iiiit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0