25 saker om mig!

1. Just nu är jag hur lycklig som helst och det har jag inte varit på typ ett år.
2. Min pappas spaghetti och köttfärssås är något av det godaste jag vet.
3. Jag har inte jättebra betyg, men de duger ändå.
4. Jag tycker det är minst lika skönt att sova själv som med någon.
5. Just nu är OTH mitt liv, typ.
6. Mat är det bästa jag vet.
7. Chips är tusen ggr godare än godis.
8. Det känns som jag inte har några kläder alls.
9. Ganska nyligen tyckte jag om en kille jag inte borde tycka om.
10. Jag drömmer marddrömar ganska lätt.
11. I nian ska jag verkligen försöka höja mina betyg.
12. Jag kan ingenting om bloggdesign haha.
13. Jag har tröttnat på Jensens..
14. Jag hatar mitt rum.
15. Justin är min största idol.
16. Jag älskar Disney Channel..
17. Jag börjar i nian till hösten.
18. Jag har ingen aning vad jag vill gå på för gymnasium..
19. Grå, vit och svart är mina favoritfärger.
20. Jag ska åka till  turkiet en vecka i sommar.ö
21. Jag ska fira jul och nyår i Filippinerna.
22. Jag har varit i sju länder
23. One time kommer alltid vara min absoluta favoritlåt med Justin.
24. Jag är missnöjd över mitt utseende.
25. Jag glömmer bort min blogg ibland haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0