100

1. Fullständigt namn? Josefin Erika Lund
2. Ålder? Blir femton i juni!
3. Vart bor du? Precis utanför Örebro
4. Bor tillsammans med? Mamma,pappa och bror!
5. Färg på ditt hus? Typ grå/grönt och vitt!
6. Hus eller lägenhet? Huuuuus
7. När är du född? Femtonde juni 1998
8. Vilket år tar du studenten? haha orkar inte räkna ut men 2017 tror jag
9. Klass? 8A , you guys are the best!
10. Något jobb? Nope!
11. När gick du upp imorse? Klockan sju för att gå ut och springa!
12. När ska du sova? Somnar väl någongång ikväll förhoppningsvis!
13. Duschat idag? Si
14. Kramat någon idag? Nä vaknade ju nyssss
15. Pussat någon idag? Nepp
16. Dagens klädsel? Jag har inte klätt på mig än utan har fortfarande sov tröjan på!
17. Vad har du ätit idag? Två rån och en te kopp!
18. Dagens smink? Har inte sminkat mig än!
19. Dagens sötnos? Får väl bli min mamma och hennes godmorgon sms..
20. Dagens roligaste? Inte träffat någon idag så kan inte svara på det.
21. Har du många vänner? Jag har hellre få äkta vänner än många falska, men ja jag antar att jag har ganska mycket vänner.
22. Hur många har du kysst? Ja det är ju inte så att jag räknar.
23. Vem kramade du senast? Mammi igår!
24. Vem kysste du senast? Private!
25. Hur många har varit otrogen mot dig? Osäker, men jag hoppas att det inte är någon..
27. Har du pojk/flickvän? Nä
28. Vem pratade du med i telefon senast? Oskar Wennerlund
29. Vem fick du senast sms ifrån? Hampus Baeckström
 
favorit
31. film? LOL tusen gånger om.
32. Låt? All ye - acoustic och feels like home
33. Mat? La baguette, McDonalds och spaghetti och köttfärsås
34. Dryck? Julmust, ramlösa och mjölk!
35. Färg? Haha fyfan vad tråkig jag är men jag har ingen favoritfärg
37. Stad? Berlin!
38. Land? Tyskland, Grekland och Sweeeeeeeden!
39. Ämne i skolan? So, men sen kom min lärare och förstörde hela det ämnet för mig så nu har jag inget favoritämne..
40. Människa? Mamma och pappa kan inte välja..
 
senaste?
41. Personen du tänkte på? Cajsa och en sms-konversation vi hade igår.. haha
43. Gången du spydde? Kommer inte ihåg
44. Gången du grät? Inatt - standard.
45. Pizzan du åt? Hawaii med bea åh så jävla gott!
46. Gången du var i Götebord? I sexan med min dåvarande klass!
47. Gången du var i Stockholm? Minns inte
48. Gången du var full? Aldrig varit full!
49. Gången du var hög? Aldrig vart, tänker aldrig bli.
50. Gången du var kåt? Varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund
 
Antingen eller
51. Vitt/svart
52. Hund/katt
53. Festa/hemma och mysa
54. Tvspel/dataspel
55. Singel/upptagen
56. Hångla/ha sex
58. Ragga/bli uppraggad
59. Big brother/paradise hotel
60. Blonthår/svarthår
61. Har du blåa eller bruna ögon?
62. Choklad/lakrits
63. Göteborg/Stockholm
64. Högerhänt/vänsterhänt
65. Cola/fanta
66. Pizza/kebab
67. Randigt/prickigt
68. Älska/älskas
69. Leva/dö
 
antal
70. Personer du älskar? massa♥
71. Personer du hatar? haha kan jag inte skriva här men det är några
72. Gånger du varit full? zero, noll , null
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars period? Bara en.
74. Glassar du ätit på en dag? 10 tror jag att jag kom upp i i våras haha
75. Festivaler du varit på/ska på i sommar? 0
76. Gånger du haft  minnesluckor? En gång, när jag fick fetaste hjärnskakningen.
77. Gånger du varit hög? NOLL
78. Personer du saknar just nu? För många..
79. Gånger ditt hjärta brustit? En gång.
 
vem
80. vill du kyssa nu? nobody
81. Ska träffa imorgon? vet inte!
82. Sjöng du senast för? Agnes och Emma!
83. Hade du senast en MSN-konversation med? vet inte
84. Spelade du tvspel med senast? Min käre bror!
85. Vill du ta med på resa? Cajsa, vilket kanske händer i sommar!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Kan jag inte skriva här haha
87. Förtjänar att dö? Ingen..
88. Är söt? Många.
89. Vill du sova jämsides med inatt? Tycker det är jävligt skönt att sova själv haha..
 
vad
90. Gör dig glad? Mat, bra personer, godis, ishockey, fotboll, mina vänner, mitt fotbollslag, mina hockeytjejer, sol, värme och disney channel hehe
91. Gör dig ledsen? Idioter, olyckligkärlek, när man är pank, vänner som sviker..
92. Vill du helst göra nu? Bli kär.
93. Önskar du att du slapp göra? Bli stor och behöva ta ansvar..
94. Vill du ha nu? En ny dator, åhhh
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Ett nytt rum!
96. Längtar du till? Sommaren♥
97. Tycker du om dina betyg? Jag vet att jag kan så mycker mer..
98. Ångrar du i ditt liv? Att jag inte pratar med folk direkt..
99. Är det bästa som hänt dig? Mina vänner.
100. Hur mycket är klockan 09:11
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0