Första december tvåtusentretton

Inget fokus eller så men ser ni vad mörkt hår jag har fått? Har fått jättemycket kommentarer om jag har slingat det men jag har inte gjort någonting och ändå så ser det ut såhär?!
 
Idag är det första december och även första advent. Om 13 dagar ska jag fira jul med mormor och morfar, om 19 dagar får jag lov, om 21 dagar åker jag utomlands och om 23 dagar är det julafton. Älskar december, bästa månaden på året. Har förövrigt köpt på mig massa julmust då det är världens godaste dricka och den finns faktiskt inte så ofta. Nu ska jag spela lite sims och plugga, mest sims.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du göra texten i dina inlägg mörkare? det är jättejobbigt att läsa för det är nästan vit

Svar: Ska fixa det inom någon vecka, kan själv ingenting om bloggdesign men gleisner, Moa eller Mathilda får väl hjälpa haha
Josefin Lund

2013-12-01 @ 21:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0